Nuffnang ads

Navigator

CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Sunday 10 January 2016

Video Coverage: Neway 本地K歌頒獎典禮2015 (Neway K Awards 2015)

Video Coverage: Neway 本地K歌頒獎典禮2015 (Neway K Awards 2015)



Kuala Lumpur, January 2016 – One of the most anticipated Mandarin Karaoke Chart Awards, Neway 本地K歌頒獎典禮2015 (Neway K Awards 2015) has been successfully held yesterday at Mega Star Arena, Kuchai Lama.

Our team from wljack.com and loong-updates.blogspot.com have been given a golden opportunity to do a coverage on the event!

Date: 9th January 2016

Venue: Mega Star Arena, Kuchai Lama

Video Coverage:




NEWAY 10大熱門獨家K歌獎
1 不再是我-许亮宇
2 人生- Sam Siew
3 Real Man -升广
4 杂菜饭-黄威尔
5 123跟我走-庄靖毅/符雁蓉/曾耀祖/可晴
6 伸出圆手-Joyce Chu
7 Sit Back & Relax - FS (Fuying & Sam)
8 Waiting For Your Call- PH (Pink & Hao Ren)
9 一定要再见 - 钟盛忠/钟晓玉
10 可不可以你也刚好喜欢我- FS (Fuying & Sam)

NEWAY 10大熱門本地K歌獎
1 像我一样爱你的人-苏盈之
2 自力更生的星球-顏慧萍
3 与生俱来-钟瑾桦
4 前度-刘界辉
5 Andersen也不明白- Eunice Hoo
6 直接问我- Precious
7 我值得快乐 - Nicole 赖淞凤
8 Holiday – 马嘉轩
9 人生没有如果 - 张栋梁
10 白色外套 –Juwei

NEWAY 电影/电视剧热门歌曲獎
1 一定要再见 -钟盛忠/钟晓玉 ( 最烂学生 3)

NEWAY 热门方言歌曲獎
1 天公惜梦人- DayDream

NEWAY 10大最佳MV
1 M I R R O R - PH (Pink & Hao Ren)
2 可不可以你也刚好喜欢我- FS (Fuying & Sam)
3 幸福满满-苏盈之
4 白色外套 – Juwei
5 Holiday – 马嘉轩
6 与生俱来- 钟瑾桦
7 我值得快乐 - Nicole 赖淞凤
8 自力更生的星球-顏慧萍
9 为你加油- PopTeen
10 人生没有如果 - 张栋梁

我最喜爱傑出新人獎 
1 Joyce Chu
2 Juwei

我最喜爱新人演唱組合獎 
1 Precious
2 PH (Pink & Hao Ren)

我最喜爱演唱組合獎 
1 FS (Fuying & Sam) (金)
2 钟盛忠 / 钟晓玉 (銀)
3 Mad August (銅)
4 DayDream(銅)

我最喜爱男歌手獎
1 张栋梁 (金)
2 黄明志 (銀)
3 许亮宇 (銅)

我最喜爱女歌手獎 
1 蘇盈之(金)
2 颜慧萍 (銀)
3 Nicole 赖淞凤 (銀)

NEWAY推崇全方位創作歌手獎
1 黃明志

NEWAY 推崇唱跳歌手獎
1 Precious

NEWAY 推崇最具舞臺魅力大獎
1 升广

NEWAY 推崇唱作歌手獎
1 Eunice Hoo

NEWAY 2015大躍進歌手獎
- Nicole 赖淞凤
- 刘界辉

NEWAY 推崇最佳作曲獎
我值得快樂 - 戴佩妮

NEWAY 推崇最佳作詞獎
自力更生的星球 - 黄子珊

NEWAY 推崇实力演绎獎
1 颜慧萍
2 马嘉轩

NEWAY 年度最受歡迎K歌獎
可不可以你也刚好喜欢我- FS (Fuying & Sam)

JOOX 人气奖
可不可以你也刚好喜欢我- FS (Fuying & Sam)

NEWAY 最佳人氣獎
钟盛忠 / 钟晓玉

NEWAY 最佳服裝獎 (男)
Sam Siew

NEWAY 最佳服裝獎 (女)

钟晓玉

Hope you all can check out the written coverage at the link below too:

Published by WLJack.

No comments:

Post a Comment

You may also check this out:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

imotiv




Blogger Widgets